» Reklamácia a vratenie tovaru
Vrátenie tovaru

Ako postupovať - odstúpenie od zmluvy

Spolu s tovarom prosím nezabudnite zaslať vyplnený formulár, alebo kópiu faktúry.

Pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN a BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu.

Ako zaslať

Odporúčáme zaslanie tovaru prostrednictvom siete Zásielkovňa (najlacnejšie).

Štítek na balík cez Zásielkovňu

Kliknete na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a tel). Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vraceným tovarom. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásielkovne. Dopravu v tomto prípadě platíme my. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu.

 

Zaslání poštou

Ak nemáte ziadnú pobočku Zasilkovne v blízkosti, zašlite nám prosím balík cez poštu.

Korešpondečná adresa:

S D S, s.r.o.
P.O. Box 55
908 01 Kúty 1

 

Odporúčame:

Ak si prajete výrobok vymeniť za iný tovar, napíšte nám kód produktu. Od ceny vráteného tovaru odpočítame poštové naklady k nám a následne k vám. Preplatok vrátime na účet. V prípadne vás požiadame o doplatok ceny.

 

Pri výmene tovaru za iný však preferujeme urobiť novú objednávku cez eshop a za vrátený tovar vrátenie peňazí na účet. Dovod je jednoduchý. Než sa k nám dostane vaše zásielka, môže byť novo vybraný tovar už vypredaný, alebo nemusíme riešiť prepočítavanie ceny a poštovného, prípadne uhradu doplatku. Toto je administratívne nejjednosušší riešenie.

REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov a vzťahuje sa na spotrebný tovar  u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho z odpovednosti za chyby (Reklamácie).

 

Jak postupovat

Spolu s reklamovaným tovarom prosím zaslať vyplnený reklamačný formulár.

Pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN a BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu.

Preferujeme zaslanie reklamovaného tovaru prostrednictvom siete Zásielkovňa.

 

Štítek na balík cez Zásielkovňu

Kliknete na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a tel). Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vraceným tovarom. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásielkovne. Dopravu v tomto prípadě platíme my. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu.

 

 

Zaslání poštou

Ak nemáte ziadnú pobočku Zasilkovne v blízkosti, zašlite nám prosím balík cez poštu.

Korešpondečná adresa:

S D S, s.r.o.
P.O. Box 55
908 01 Kúty 1

 

Dovnútra zásielky prosím nezabudnite priložit reklamačný formulár.

ALEBO: Kópiu faktúry a na druhú stranu popíšte dôvod reklamácie, popíšte závadu a napíšte číslo vášho účtu.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

N2FjMGRh